Eldőlt a kérdés, bár elég körülményes módon.

Gyuri barátja, Karcsi hívott fel. Annak idején nagy szerepe volt Karcsinak abban, hogy Gyurival nem folytatódott a kapcsolatunk, olyan erősen csapta a szelet nekem, hogy az már közelített a tornádóhoz. Szóval Tomival ismerték ők hárman egymást - egy társaságba jártunk mindahányan. Karcsi felhívott, hogy Gyuri szervez egy - temetésen kívüli - találkozót, ahol Tomira emlékezünk. Karcsi addig beszélt, míg megígértem, hogy a találkozóra elmegyek.

Viszont ezzel fel is mentettem magam a temetés alól. Tomit is elbúcsúztatom.

(Egyébként Ferenc temetésén sem voltam ott. Még az is lehet, hogy Ferencet el se temették... Nem találtak hozzátartozókat, pedig - állítólag - volt egy ex felesége, meg egy vagy két lánya... Bár ezekről - ahogy sok más hazugságáról sem - én nem tudtam, bár előttem datálódott a dolog...) Így, bár Ferenccel együtt is éltem, mégis kevésbé siratom, búcsúztatom, mint Tomit, aki után csak ácsingóztam.

Nem tudom, helyesen döntöttem-e. Karcsi kérte, hogy hívjam fel Gyurit, nem egyrészt utálok telefonálni, másrészt Gyuri olyan... olyan nős. Néhány éve (a Fiam másfél volt), mikor voltam egy nagy találkozón, 3 napot töltött együtt a "régi banda", férjek, gyerekek nélkül, és bevallom - flörtöltem Gyurival... Meg is lakoltam érte. Utána veszítettem el nem sokkal a magzatom. 

És ezen a találkozón is ott lesz Gyuri...

Na, bonyolódik, mi?

Szerző: Aggie.Aggi  2012.06.02. 10:30 5 komment

Címkék: gyász temetés férj fiú

A bejegyzés trackback címe:

https://egyhajszalarnyeka.blog.hu/api/trackback/id/tr954560805

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

HamarAndi 2012.06.04. 11:28:01

Persze hogy látta! Ő indította! Ez az egész blog kamu.

Aggie.Aggi 2012.06.04. 13:45:19

@TiifanyMary: Még nem, most néztem.
Sok az egyszerű emberek, de boldogok a lelki szegények.
Sose legyen több gondjuk...
Nem hiszem, hogy bármelyik vádaskodásra reagálnom kellene.

Aggie.Aggi 2012.06.04. 13:46:08

@HamarAndi:
Nem kell semmit elhinned, sőt, ha téged szórakoztat, itt még a Te támadásaid is elférnek...:)

TiffanyMary 2012.06.04. 21:33:33

@Aggie.Aggi: Ne is. Nem szabad etetni a trollt :)
süti beállítások módosítása